Hogyan reagáljunk hatékonyan a minket érő változásokra?

 

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamarával való együttműködés jegyében 5 részes cikksorozatot jelentetünk meg a Kamara által szerkesztett Dél-Dunántúli Gazdaság lapszámaiban, melyben a minőségirányítás aktuális, a piaci szereplők széles körét érintő témákat dolgozunk fel. Sorozatunk negyedik része a megújult minőségirányítási rendszerszabvány, az MSZ EN ISO 9001:2015 által meghatározott követelményekhez kapcsolódó változásmenedzsmenttel foglalkozik.

A minőségirányításra vonatkozó MSZ EN ISO EN ISO 9001:2009 szabvány közelmúltban végbement rendes felülvizsgálata során a követelmények újragondolásának egyik fő célkitűzése volt, hogy a szabványt bevezető és alkalmazó szervezetek hatékonyabban tudjanak reagálni a szervezetet érő változásokra.

A fentiek miatt is fontosnak éreztük, hogy cikksorozatunkban foglalkozzunk a változásmenedzsment kérdésével.

A cikk teljes tartalma elérhető az alábbi linken, a lapszám 39. oldalán.

A sorozat utolsó része az ISO MSZ 9001:2015 kockázatkezelés témájával foglalkozik, s a Dél-Dunántúli Gazdaság májusi számában kerül közzétételre.

 

Mivel a cikkhez tartozó ábra nyomtatásban nem megfelelő nagyságban és felbontásban került kiadásra, az alábbiakban közöljük nagyobb verzióban.

 

Ezúton is köszönjük a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamarának a lehetőséget, a minőségirányításra vonatkozó információk közzétételére.

Amennyiben kérdése, észrevétele merült fel a témába, kollégáink szívesen állnak rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken.

up